lördag

sitter hemma och typ väntar på att paulina ska vakna.. skulle ha jobbat idag mellan 11 och 3 men jag vaknade vid 1 och har bara varit allmänt seg så jag ska dra dit senare. jag får verkligen hoppas att det inte är någon där då, men lördagar brukar va lugna. sitter och kollar på idolreprisen och westlife sjöng nyss.. gud så svårt jag har för pojkband, helt sjukt. tycker inte det finns typ något bra med dom alls.. och deras skrikande fans..nej usch. jag va på melissa horn igår, och de, de va grejer det. väldigt fint allting och hon spelade alla dom låtar som har betytt en hel del.

nej nu så ska jag ringa pat igen, klockan är 20 i 4, dags att vakna.. hadä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0