I see right through you any hour

har laddat ner massa twilight musik..usch, ja som inte ville bli den där nörden som älskar den där filmen sådär onormalt läskigt mycket.. men ja är rädd att ja kanske blivit det. jag väntade med att se den för jag tänkte att så märkvärdig är den väl inte. och sen såg jag den. jag vet inte vad det är som berör en.. är det den "förbjudna kärleken"? den där kärleken som man inte borde känna men som man inte kan sätta stopp för?

iaf, ligger alltså nuförtiden bara och lyssnar på musik från twilight, passar sig väl ganska bra eftersom new moon är på fredag. saken är den att varje låt väcker exakt samma känsla som filmen. man ser scenen framför sig och den där förbjudna kärleken bara tränger sig in bakom ögonen för att försöka pressa fram nån liten tår eller två.

ska få låna första boken imorn också, kommer ju inte göra saken bättre. hatar att säga det, men jag, jag har blivit kär. kär i en film (eller möjligtvis edward cullen, mycket möjligt). illa..

Kommentarer
Postat av: Josephine cool girl

så länge du håller dig ifrån min Jacob så är det inte så illa :D

jag har alla bäckerna 1-4 och läst dom alla så om du vill låna dom andra så vet du var dom finns, fast dom är på engelska men det var inge problem för mig troligen skulle det inte vara det för dig heller. Dom var så bra att jag gråter nästan för jag har nyligen läst ut sista boken.. aja du vet var dom finns! aycaramba vad långt jag skriver nu.

aja twilight serien mmmmhmm love it!

2009-11-23 @ 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0