nyss hemkommen..

..från jobbet. har jobbat ikväll istället då jag ska iväg till nyköping imorn för att bo hos toto till söndag. innan dess var jag hem hos patti och hängde medans hon fixa sig inför kvällen. är hemma själv för tillfället då mamma är på middag och det känns jävligt skönt måste jag säga. jag älskar att va själv, jag kan göra exakt va jag vill och har ingen där som pratar med mig. haha gud så deppigt de lät men de är faktiskt så. ikväll hade jag tänkt att fortsätta läsa min fina bok men först måste jag plugga lite. kom på att jag ska lämna in en engelska artikel innan tolvslaget så det är bäst att jag sätter igång. så nu blire té och plugg, känns faktiskt helt okej. mysigt vore att ta i, om man inte bortser från plugget.

ha en bra kväll, hej!

Kommentarer
Postat av: sarraaaaa

yä sure! om jag hinner skolan dödar mig.... call me typ imorrn. pussss

2009-11-29 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0