nyss hemkommen..del 2

..från toto i nyköping. åkt tåg i 2 timmar och är nu riktigt trött. trots detta sitter jag och pluggar, tro det eller ej. har massa skit som ska vara klart till imorn så vad gör man inte.. vistelsen hos toto var skitmysig på alla sätt och vis. gick lite på stan (inte mkt att hurra för men iaf) köpte en farfarströja, vit och väldigt basic, sen även två temuggar, två helt olika som kommer passa fint in i min samling, köpte sedan ett par tofflor som ja tittat på ett bra tag nu och som känns riktigt passande inför den kommande julen. jag tror det var allt. mamma hade även köpt en tidning där man fick med sex and the city filmen som present, så nu vet jag vad jag ska göra imorgon haha. iallafall, efter vi gjort staden så gick vi på bio - new moon igen, är helt frälst i dedär filmerna (nu även böckerna som jag håller på och tar mig igenom). och ja, jag har verkligen blivit den där twilight - nörden som ja brukade störa mig på..
söndagen, alltså idag, har varit väldigt lugn och vi har bara gått runt i nyköping och kollat adventsmarknaden och fixat lite saker, tittat på film och varit allmänt sega.
imorgon börjar jag sent, fast ändå tidigt, då jag ska till skolan lite innan och fixa med min grupp. vi har nämligen ett projektarbete som inte är klart på långa vägar. synd bara att de ska va klart imorn.. alltid bra att va ute i god tid..
efter skolan drar jag nog hem till paulina, har inte snackat med henne men ja tänkte glida dit iaf. har en liten present ja tänkte överlämna.
nej nu får de räcka.. måste plugga och snart orkar ja inte mer.. så hade bra gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0