spektakulär uppkastning

var hemma hos drean på inflyttningsmiddag igår och allt var väldigt trevligt. dock slutade min kväll kl 23.. sådär har ni aldrig sett mig va, tjejer? aja, idag mår man som man mår dagen efter kvällen före, men det är bara att bita ihop. vaknade 8 (varför vaknar man alltid tidigt när man druckit?) och gjorde iordning det ultimata - kött, pommes och bea! förflyttade mig sedan till soffan där jag nu har legat de senaste 7 timmarna. är snart klar med sex and the city, säsong 2, och om ett tag kommer mamma hem med twilight. systrarna garcia & bonnivier + jag själv har köpt biljetter till new moon den 20e, så jag tänkte friska upp minnet lite bara.

nej nu ska jag kila, har faktiskt fullt upp och har egentligen ingen tid över huvudtaget till att skriva på denna skitblogg. på schemat står bland annat: avsnitt 13, 14, 15, 16, 17 och 18.
I better get going, om twilight ska hinnas med också.

hej!

Kommentarer
Postat av: drean :)

du & dina jävla boxar <3 haha

2009-11-09 @ 18:33:24
URL: http://andrealundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0