I'm in Miami bitch

yo! ligger hemma i min säng, kl är typ 5 över 12. ringde patt nyss. hon sov. igår vare moneybrother och fyfan va dom va bra, som vanligt.. dansade väl av mig några kilo där haha. nej kvällen igår va mycket bra för att sammanfatta det lite kort. igår, på morgonen, drog jag till tjackholm över dan ba, hängde med anna och fick med mig lite stuffs hem, bland annat sex and the city boxen. hahha jag har blivit helt beroende av boxar märker jag. när en tar slut måste ja fixa nån ny, men de är faktiskt mkt roligare att kolla på en serie alla avsnitt direkt än ett varje vecka..de tar så lång tid.

min plan för dagen är väl att ta de lugnt här hemma tills pat har vaknat, drar över dit sen antagligen och hänger med henne hela dagen. ikväll ska jag jobba. kul!!!!!!!!! eller.. sen så får ja packa inatt, eftersom jobbet kmr ta upp hela min kväll, då jag inte hinner imorn bitti. åker ganska tidigt till norrtälje. hade till och med funderat på att dra dit ikväll efter jag jobbat men de blir för sent. så det orkar jag inte.

nej nu ska ja kolla på första avsnittet av sex and the city tror jag. slänger upp en låt också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0