ja hallå ja

siter här kl 8 på morgonen och käkar tacos. ska iväg till frisören om typ en halvtimme och efter det drar jag hem till pat'. hon ligger nog antagligen och sover så jag tänkte dra dit och väcka henne. fast det kommer väl sluta med att ja går och lägger mig själv.

igår vaknade jag 2 eftersom jag kollade på "dirt". och nu är den slut, usch.. när kmr säsong 2?? iaf, efter de knallade ja ner mot staden för att inhandla saker till lördagen. fick de mesta gjort, köpte byxor(billiga också) vilket va de viktigaste. ska dra runt lite på stan idag med för att fixa det sista innan ja drar hem till patt..

och sara, om du läser det här.. ring mig!

nej nu ska jag glida. puss!



slänger upp en låt jag för tillfället gnolar på.. gammal klassiker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0