jag sov så jävla skönt tills...

..patti ringde mig! tydligen så har människan blivit morgonpigg och sover inte längre till 4 på eftermiddagen. hon ville gå och fika och jag kände mig lite hungrig, så ja, det blir frukost på stan idag. mysigt! igår va vi bara hemma hos patti, shaho kom över också och så gick vi och hyrde film. jag taggade runt 12 kanske..

ska förska dra med mig patti till lite affärer först innan frukost, och sen ska jag ju dra och jobba.. kul! eeeeeeeller.. och ikväll är det ju den där serien som typ suger men som jag måste kolla på iaf haha..

juste imorn, måndag, så är ju inte gamla skolan jag ska till utan till lokalerna över JC. det är därför vi varit lediga, vi har bytt lokaler. fan va nice, är skit nyfiken på hur de kmr kännas och se ut :) men det blir nog bra dedär..

nej, ska dra mig upp nu tänkte jag..snart ringer hon väl igen och är klar och då jävlar måste jag skynda mig haha! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0