natten till onsdag

har precis gjort klart engelska artikeln och powerpointen om storbritannien och landets påverkan på resten av världen. kul. har skolkat två dagar för att göra den där skiten. kul. klockan är 1 och jag är dödstrött. kul.

det börjar bli illa när man till och med måste skolka från skolan för att försöka hinna ikapp. trodde aldrig jag skulle behöva göra det för att plugga.

drar till skolan imorn iaf, får se vad jag får ut av det. slutar 5 men hoppas på att få se en skymt av patti innan jag drar hem för att isolera mig ytterligare en dag, då läsa ut en bok står på schemat.

blääääääääää ja orkar verkligen inte dehär.. ge mig lov eller nånting. ja trycker ju på paus hela tiden men de händer inget. snarare snabbspolas allting och jag hänger inte me. kul att inte hänga med, i filmen om sig själv. kul.

måste ringa sara också,...sara om du läser dehär, jag har inte glömt bort dig! har bara inte haft tid med något just nu, som vanligt typ. men ah, vi hörs snart. jag lovar.

juste, en sak till innan ja drar.. toto har ju fått egen lägenhet nu äntligen, så jag ska hem till henne på fredag och checka nya lyan. blir nog ganska fett. får se lite av linköping, nyköping eller en annan del av köping eller vart fan de va hon bodde. kul iaf. kul.

nä nu får de va slut på de roliga. HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0