segsöndag

sitter på jobbet och väntar på att en kille ska gå.. jag hatar när folk får för sig att de ska jobba på söndagar. det är mina jobbdagar.. dom har förfan hela veckorna på sig. det känns som dom kollar på precis hur jag gör och det stör mig så in i helvete. väntar bara på att nån ska typ säga "du missa en fläck".. nej usch, jag vill va själv här, annars går det inte. han sa att han skulle sitta i 20 min.. så vi får hoppas att han håller det för jag pallar inte komma hem så sent idag. har en massa plugg också som ska va klart tills imorn.. känns sådär. och sen är det ju den där serien ikväll kl 9, den suger men ja kan inte sluta kolla. men men, de är tredje avsnittet idag av fyra så sen är de slut..

har precis varit och fikat med paulina och andrea, jätte mysigt. dom drog vidare till jalla och skulle käka, men ja kände att ja behövde börja jobba. är så jävla trött hela tiden, jag orkar ingenting. vet inte vad som hänt. är sjukt lat och seg.

juste igår, det va ju körslaget. jag säger bara att om inte team rinkeby vinner.. så sjukt jävla bra, dom hade allt en kör ska ha. och rigo är ju så enormt skön.. nej jag hoppas verkligen de går bra för dom!

nu ska ja försöka komma igång lite här på jobbet, hoppas han går snart.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0