tjofän

ska nu gå och lägga mig men tänkte slänga upp ett inlägg först.

har spenderat hela dagen med paulina.. eller ah nästan. hon drog ut sen på kvällen men ja va för trött så jag låg kvar hemma hos henne och kollade idol med ricke och viggo, även alex ett tag. det är skönt att vi är så nära tkr jag, det är liksom inget konstigt att jag hänger där även fast hon inte är hemma. iallafall, drog hem efter idol och har försökt få ngt gjort på powerpointen om england som jag ska redovisa på måndag..ångest.

imorn drar jag, paulina och min kära mor till sthlm för att bo på hotell. kommer dit runt 2 och sen ska vi gå på nån musikal mamma vill se. gå ut och käka och sådär, kmr bli skit mysigt tror jag! skönt att komma bort lite, det tror jag alla vi behöver.

söndagen kmr va en helvetes dag.. jobb och plugg. kul.

Kommentarer
Postat av: Dylan

Själv tycker jag det är skit irriterande när någon av min syrras alla 1000 kompisar ligger och sölar i min soffa, vem är du förresten..?

2009-10-10 @ 11:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0