28 september

sitter i skolan nu och just nu är det samhällskunskap som gäller. är sjukt trött och känner att jag inte fått tillräckligt med sömn den här helgen. överraskningfesten för schwieler blev riktigt lyckad och hans min när vi dundrade in för dörren är obeskrivlig, han är nog nöjd med kvällen. bilder kommer!

idag ska jag på teater med carina och några av kusinerna. ska försöka hinna med 10 över 5 tåget, annars blire bråttom. ska bli riktigt kul faktiskt, kmr känna mig extremt kulturell och sofistikerad. haha eeeller..

sitter här bredvid min fru (en av dom) olivia, hon hälsar så glatt till alla mina fans där ute.. och jag får ju inte glömma min man, carl. vi har nämligen hakat på dedär med polygami (giftermål med fler fruar).  länkar olivias blogg också, som den snälla fru jag är. www.ollies.blogg.se

nej nu måste jag fortsätta jobba.. eller iaf se ut som att jag jobbar. tjo!

Kommentarer
Postat av: Olivia och carl

tack, det bara trillar in besökare nu! :D

2009-09-28 @ 12:01:16
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0