jomenvisst sörru

sitter hemma hos patti, utan patti. hon och jules drog till staden för att spendera pengar. jag sitter här och väntar på att kusinerna pau & steffi, även simon tror jag, ska komma hem till kusin emil. vi ska nämligen käka lite middag och sådär ikväll. kmr nog bli jätte mysigt eftersom vi inte setts på ett bra tag.

idag kmr fröken carlsten hem och idag är det pengabrorsan på katalin. men jag ska inte dit. men en god nyhet som jag ska föreslå för min kära vän när hon kmr hem, är att pengabrorsan ska komma hit igen för en extraspelning. så än är de inte försent!

ligger i soffan och kollar på hells kitchen. har aldrig riktigt gillat det programmet för jag tycker gordon ramsey är lite små läskig sådär.. men jules låg och kollade på det och nu orkar jag inte byta kanal. ganska kul faktiskt, lite action.

nu kom ricke hem (pattis pappa) och han fick en liten chock när hans två döttrar precis drog och här ligger jag och tar upp hela deras soffa. haha, älskar den här familjen asså. mitt andra hem.

nu får de va nog, ska glida härifrån om ett tag. puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0