43 minuter in på valborg

dagen började med rugby med det nyskapade laget "bröderna". vi brottades i leran och spelade spelet läskigt bra. vi vann dock inte....konstigt dedär. vår skriktaktik som var så bra! käkade med patman, midjem och evelina efter skolan innan jag drog iväg till jobbet. knegade ett bra tag och åkte sedan hem och deklarerade. vuxet som fan. imorgon, valborg, blire till att gå upp med tuppen och fira andreas födelsedag men såklart också fira valborg eftersom man bor i uppsala, staden som är bäst på just denna dag. nu är jag så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen....jo sängen vare ja, höres och synes mina vänner. Gnatt!

imorgon är det inte bara drean som fyller år utan även pinglan till vänster, olivia. vi gillare. grattz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0