Förlåt, vad sa du? Jag tänkte på hästar.

ojojoj säger jag bara...dagens hetaste samtalsämne var ju lätt boris. VILKEN MAN! det är de som är det nya asså, män. män är det nya svarta osv. i skrivande stund sitter jag och kollar hans bilder (dom ja inte sett förut) och asså andrea..du får honom. inte för att va sån men ah..han är din! im gonna find my own boris.

drog hem efter skolan och gick ut på en promenad, och kom på världens idé för mig och patman. längtar tills den sätts i verket, går av stapeln och allt sånt där. kan bli grymt!

har pluggat en massa, försökt få slut på den här skiten men den tar tyvärr inte slut förns efter imorgon. torsdagen kommer alltså bli nice. dagen innan valborg också. ska jobba på kvällen så man har det klart å betart. fredag innebär inte bara valborg utan då fyller även drean år, ska såklart firas! lördag blire till att dra till norrtan då stefan och DCP ska spela. får ej missas då det blir första gången jag ser stefan å bandet in action. blir nog bra dedär ska ni se.

söndagen är fortfarande oklar. blir väl kvar i norrtan ett tag om jag känner mig och bussarna rätt. min planerade avgång skjuts alltid upp så varför skulle detta bli ett undantag? ja sen vare ba hem å plugga igen, till nästa jävla vecka som är fullspäckad med prov och dylikt. fan va kul allt ska va då..

dock inte bitter nej, hej!


the struggle continues - looptroop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0