jossan är på besök!

hej bloggen a la julia!

Julia är en riktig bitterfitta nu! Vi har ätit en halvkladdkaka och hennes bittra energi smittar av sig! Nu blev hon självmordsbenägen och ber mig att trycka en kudde mot hennes huvud. Jag kan nog stå för alla när jag säger:
vad försigår i julias huvud?
Hon tycker inte smiliesar borde finnas? vad är grejen mot det?! vad har dom gjort henne? dom skänker världen glädje,är det vekligen fel?
Hon ser att det står "haha" innan hon läser något jämt även fast det inte gör det? det är ju normalt... eller?
ja ni, jag tror jag talar för alla igen när jag tycker att man borde göra ett test på hennes hjärna för att se vad som inte står rätt till?

men ja mina (läs julias) vänner , visst älskar vi alla denna lilla knäppa, negativa energispridaren med sitt bittra glada leende ändå? där fick jag nyss henne att framstå som schitzofren, men det är hon nog också....

Julia är lite som kalles kaviar pojken! vet ni vem jag menar? Han sitter på kaviar tuben och chillar med livet med sitt psycho leende med bittra tankar! Precis som julia!

jag talar nog för alla (som vanligt) när jag säger att det är dags att sluta!

nej nu ska jag få julia att sluta leka hund!
på återseende mina vänner... (ja ni blev mina vänner nu).. SYND!

coolingen själv säger tack och hej!

tryck på bilden om ni vill vara coola

 

p.s så fort julia ser det här kommer hon fixa till mina stavningsfel och grammatik fel! d.s

UPDATE: det gjorde hon också!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0