tisdag

nyss hemkommen ifrån systrarna boman där emelie har gått bananas på mitt hår. jag ska nämligen sitta modell för henne imorn då hon ska bedömmas i smink och håruppsättning. det blir nog bra det där! ska dock upp kl 6 för att hinna dit i tid och undrar hur fan det ska gå till, men lugn emelie jag lovar, I'll be there! direkt efter drar jag till skolan och jag undrar vad folket kmr tänka när jag kmr dit fixad som att jag skulle på bal. fin-onsdag!

nu är tanken (tanken som räknas) att jag ska skriva klart mitt pm inför talet jag ska hålla på torsdag. ett tal om kärlek och relationer. kul ämne....... jag tänkte snacka om facebook. för om man inte är tillsammans på facebook så gills det fan inte. eller.... aja, har iaf 2 timmar på mig innan det ska in! (jagvet pappa, sent ute... igen.) så det är bäst jag sätter igång. hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym (josephine)

vilken smal tunga du har broshan! :D

2010-04-14 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0