annars då?

jotack. trött, tråkig, törstig.
men imorn bär det av till norra! vi får se vad som väntar men en sak som är säker är iaf att det vankas årets kräftskiva på lördag. kmr bli fett!
urf börjar imorn och jag är lite ledsen att jag missar faktiskt, hade varit nice att va där när det är 10-årsjubileum och allt, men det får va..
paulina åker på söndag också, blir borta ett bra jävla tag. jag kmr sakna dig kompis! och du känner ju mig, jag saknar inte folk. så ja, du borde verkligen ta det som en komplimang. men vi ses om en månad igen!
så vad gör jag? jag ligger i min säng, lyssnar på spotify, smsar lite, facebookar lite, gör ingenting vettigt med andra ord.. man kanske ska sova så det blir torsdag.. crazy thursday, eller döpte vi det till insane thursday nu Bädmän? aja, det räcker med mig. hejje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0