crazy tuesday

sitter inne hos clara och kollar läget under tiden hon dammsuger hela lägenheten. ska snart bege mig till stefan och typ bosätta mig på soffan med godis, té och film. är lite små sjuk men det gör ingenting. ikväll blire avskedsöl för isak som drar iväg och jobbar med paradise hotel i två månader. får se om jag slaggar kvar i norrtälje eller om jag drar hem redan ikväll. min kusin fyller år idag så jag kanske drar förbi där en sväng om jag nu bestämmer mig för att ta bussen hem efter ölen. vi får se vart jag hamnar, som vanligt. har varit här sen torsdag och allt och ingenting har hänt, berättar kanske mer när jag kmr hem. brukar ju säga de rätt ofta och sen orkar jag aldrig, men det  kanske är lika bra de. what happends in norrtälje, stays in norrtälje. nu ska jag glida för fröken kron verkar vilja dammsuga här inne. hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0