Du är som jag när vi dansar

jaha, så här ligger jag i min rosa sidenpyjamas och känner mig oerhört brudig samtidigt som det skriker tönt i mitt huvud. men jag är nöjd, rå nöjd faktiskt. hungrig däremot. och vill ha té. men det är sent, jag är lite trött, borde sova, ska sova, vill inte sova, men borde. det är ju en dag imorn också..

imorn bär det av till norra t, blir lite festligheter. bor hos hanna tänkte jag då isak har dragit iväg för att jobba med paradise hotel. hon behöver sällskap och claras paranteser har ju kommit hem nu och snott tillbaks arons rum. stannar antingen till lörd eller sönd, beror sig på.

nästa helg, pass på för popaganda. kmr nog bli fett, som allt annat. och vad händer sen för kul kan man undra? jo jo jo jag vet! johannas födelsedag ska firas och dagen efter det blire kräftskiva för hela slanten. och sen då? joo ni, sen kmr nog patman hem, woop! oj så mkt vi ska prata, jag sitter på så mkt kul som bara längtar att få komma ut. überlång vinkväll på den tror jag.

nej nu, nu börjar ögonen ge vika (kan dom det?) så det är dags för slaggen. orkar inte göra mat. eller té. godnatt pirater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0