och vart ska jag nånstans?!



yes yes yes, bestämde mig idag för att åka till gbg imorn och besöka denna trevliga festival. boka biljett, prata med lill-kronan å sen vare klart. typ. så imorgon, tidigare än brödbudet, så drar vi en roadtrip till goare platser och gubbar så får vi hoppas på att vi kommer hem levande. kmr bli fett! aron har bjudit dit hela norrtälje så drag kommer det nog allt bli. wu tang clan, iggy, fake blood, M.I.A, i blame coco och en jävla massa fler kmr va där och vi ska se dom live. ojojoj, den som inte blir avis nu är det något stort fel på. nu äre dags för slaggen, hade gott mina vänner så hörs vi när jag kmr hem om inte innan. hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0