Förlåt för att jag stängde av din dator, innan du hunnit spara ner.

den 22a december drar jag till Italien. förstår ni hur soft jag kommer ha det eller? blir borta två veckor och ska leva på rödvin och poesi under den tiden. hah......

har hittat en sån sjukt billig resa så det var ju givet att dra. 83 kr. och sen vipps så var man i Italien. skulle nån banga den? neeeeeej. har hittat en helt okej billig resa hem sen, den 4e januari. går i och för sig på runt en tusing men då flyger jag med SAS direkt från Florens. känns lite tryggare än att jag ska försöka ta mig till Milano själv, kan ju sluta hur som helst det. bortrövad, bortgift, eller borttrollad.

ska till norrtälje på lördag så då ska vi kika lite närmre på hela fadderuttan. kmr bli stört! på lördagen är det även finalen i musiktävlingen som alla mina vänner varit med i nu de senaste helgerna. den här gången blir det svårt, man vill ju att alla ens vänner ska vinna.. aja. blir nog kul! shotgun, förra årets vinnare, ska spela lite också så det blir fett!

idag ska jag nog bara ta det lilla lugna, bosätta mig i soffan och kolla serier hela kvällen.

hejdå skitungar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0