Julia Urbán har lagts in på psykhem

jahaja, tänker ni. det var på tiden!
okej, klockan är 8. julia är vaken(???) vadan detta?
blev väckt klockan 6. eller nej förlåt, menade blev väckt 3, 4, 5 och 6. har i princip vaknat varenda timme av antingen snack om kyrkans gator eller att någon har kliat sönder sig själv. allting i sömnen då såklart. och imorse när man skulle va så snäll och väcka lite försiktigt, ja då fick man höra att man borde söka grov hjälp. (som om jag inte visste det redan? jag är ju förfan på ett psykhem...)
neejrå, jag är inte bitter. jag är mest glad :)
ligger och kikar på vakna med the voice och funderar på om jag kanske ska bre en macka. säger man så förresten? bre?
igår drack vi irish coffee, råvuxet. och idag är det fredag mina vänner!! kul ju! dock är jag sjuk...inte lika kul..får se vad som händer ikväll, blir nog rätt lugnt eftersom halsen min dödar mig.
imorgon blire filmmys hemma hos patman, längesen man träffa den bruden, saknar 'na.
söndag kmr mest handla om kusinbak på förmiddagen och sen förhoppningsvis lite lussebullar å glögg på kvällen.
ska klämma in jobb nångång här också...ska nog bli bra!
nej nu ska jag kolla repriserna på paradise hotel och rebecca och fiona. sjukt töntigt, men å andra sidan är jag en tönt så...
och tro inte att ni slipper undan bilder på mig. icke! det är ju dom jag tjänar mina bloggpengar på.........
godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0