okej

nu skiter sig allt allt allt allt allt och jag orkar inte. öroninflammation? ja hej, de var jag som fick de ja. kände väl att det var någonting som fattades. hinner knappt med i någonting jag gör, allt skiter sig med företaget precis när man tror att det ska bli bra, skolan slutar lite för snabbt även fast jag bara vill bort därifrån. hinner knappt med att träffa någon. jag gör ingenting. ska till italien och börjar undra om mina pengar ens kommer räcka. kmr jag ens komma hem? vill jag ens komma hem? klart jag vill. självklart vill jag det. jag vill ju träffa dig, och dig, och dig. och alla andra. jag tycker ju om er. det gör jag verkligen men jag oooooooorkar inte. varför är jag sämst för? är det här ett skämt, dolda kamera, ngn driver med mig? snälla säg det. kan inte någon bara hoppa fram och säga smile, your on candid camera! hur mkt jag än hatar de programmet så vore det min räddning just nu. tur att jag har humorn kvar iallafall även fast jag vet om att, om jag är rolig eller inte, är en tolkningsfråga. jag är kul, okej. jättejättejätterolig. långt ord dedär...
kan ju inte ens skriva, vet inte vad jag skriver, vad skriver jag? stressad. nu måste jag packa en väska för att sedan packa upp och packa en till. det är de mitt liv går ut på tror jag, packa. packa är mitt kall. kanske borde söka något sånt jobb i framtiden, har ju ändå livserfarenhet. starta flyttfirma och börja packa ihop andras saker innan dom ska bosätta sig någon annanstans i hopp om att de blir bättre, lättare, mer trivsamt tills dom inser att nej juste, de här stället är ju lika dåligt som de innan..synd. eller varför inte bara bli programledare för packat å klart. ska döpa om det också, packad och klar. bättre så.
någon som har en större resväska dom vill packa ner mig i? ni kan packa upp mig igen när allting har lugnat ner sig, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0