PAYDAY!

hallihallå! idag har jag varit på staden med jessica, och även ida en stund, och fixat och donat inför imorgon bland annat. fick med mig massvis hem men är nu även lite fattigare än innan, men jag är inte bitter för det. jag är då mer än nöjd med mina inköp hihi. åkte hem runt halv 4 men drog tillbaks till stan för att fika med patman. och fika det gjorde vi, i fyra timmar! var skit skönt att få snacka och bara umgås med dig kompis! nu är jag hemma efter en lång dag på stan haha, ska försöka få ihop min idrottsuppgift som, hör och häpna!, ska vara inlämnad imorn. imorn?! fredagen på lovet så är det inlämningsdag.. hur tänkte dom här? aja, man är väl så illa tvungen. usch.

nej nu tar jag mig i kragen och gör det som ska göras, med såklart mysmusik i mina nya monsterlurar! hadä bra folks!

Kommentarer
Postat av: jessica

en av dem bästa dagarna på lovet! att få mysa och shoppa och luncha och bara snacka en massa med dig! underbart! du är bäääääääääst! jag tackar gudarna för att jag har dig, du är min pärla! MIN pärla!

2010-02-26 @ 00:19:53
Postat av: ledsen klass mate

åh varför fick inte jag följa med och shoppa presenter?:(

2010-03-01 @ 04:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0