Upptäck Bali

Greppa snoppen och knacka på den lille mannens huvud med den. Strax dyker en stor man upp, redo att tillgodose alla dina behov.

hittade en bok om Bali och började bläddra lite. börjar läsa om höjdpunkterna som man borde se när man besöker detta fina land och jag förstår inte riktigt de första raderna, alltså de ovan. höjdpunkt 7 inleddes nämligen med dessa rader och jag läste de om och om igen för jag fattade inte vafan dom menade, fattar fortfarande inte. rubriken är även "njut, rumla om, spänn av". efter jag läst vidare så handlar resten av texten om att resaturangpersonalen på Bali är mycket trevliga och avslappnade.. inge konstigt med de, men vafan menar dom med de första 2 raderna? tyckte det var kul..och konstigt.


Kommentarer
Postat av: malin

Fin blogg :) Allt bra?

2010-02-14 @ 19:05:33
URL: http://lillstrumpanmolle.blogg.se/
Postat av: My

Tjenare! Fin blogg du har här; lättsam men underhållande.



Tänkte bara ge dig några tips. Det här låter förmodligen väldigt likt din svensklärare, men börja varje mening med stor bokstav och håll dig borta från textspeak. Jag såg att du att skrivit kommer som kmr på vissa inlägg och medan jag är 18 och alltså inte ser alltför hårt på sådant, föreslår jag att du skriver ut hela ordet. Så bråttom har du förmodligen inte. :P



Lycka till med bloggandet!

2010-02-14 @ 19:30:29
Postat av: sara

hahahahahahhaaha driver dom eller? det gjorde min dag, va gulligt att dom bryr sig......... hahahhahahhahahahah

2010-02-14 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0