det var på den tiden jag kunde mörda för mina turlesgubbar

det skönaste albumet med samma namn som rubriken ligger nu uppe på fb! det består av bilder från förr, mestadels typ mellan 2005-2007 om jag inte missminner mig. pät kom på idé med ett oldschool album och jag är skaparen. och vet du vad pät? du är med på sammanlagt 34 bilder och jag själv står för 32.. alltså är det typ vi som gör hela albumet sevärt. så det ska va. bra. men nu ligger det uppe iaf, så för er alla som umgicks med mig den här tiden kan kila in och spana om ni blivit taggade. (för er som inte är med men umgicks med mig, va bara glada! det betyder att min kamera inte fångat er på bild från back in the dayzz) så fort jag hittar mer bilder i mitt arkiv, som jag tycker passar, så läggs de såklart till. men sitt inte kvar här nu och läs den här skiten, in och kolla fb istället på ännu bättre skit! hadääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0