freedäg

helg idag då och tanken var typ middag hemma hos drean.. vet ej vad som hände med det men jag har iaf tillbringat hela dagen/kvällen hemma hos min syster. vi har kollat på paradise hotel-avsnitt och lyssnat på spotifylistan "90-talet..två". druckit julmust och ätit pannkaka hann vi med också, inte helt fel. drog hem runt 10 och har sedan dess bara degat på soffan. somnade till "you got mail" som gick på ettan och när jag vaknade kände jag mig helt plötsligt jättepigg. så jag tänkte logga in och skriva ett inlägg och såklart även ändra facebookstatus, som den nörd jag är. nu när jag väl varit inloggad ett tag börjar jag bli trött igen, så snart äre dags att krypa till kojs. imorgon ska jag iväg och jobba och sen ska jag försöka få ner paulina på stan, ta en kopp té och snacka lite är planen. min plan. hon vet inte om det än. och sen bär det nog av hem till min padre. har inte varit där på ett bra tag nu så jag känner att det börjar bli dags. vi ska se snabba cash i veckan också tror jag så jag blir nog antagligen kvar där hela veckan, känns skönt. men sånt där kan alltid ändras, men det är det som gäller för nu iaf. nej nu har mr.bean börjat på tv och jag blir så äcklad så jag spyr. en sak måste göras, och det är att stänga av. först och främst tvn så ja inte svimmar pga hans fulhet, men sedan även datorn. för nu äre time for me to sleep och jag har provat det där med att sova samtidigt som man facebookar..ingen bra kombo. det är är julia urbán som signar ut. slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0