hej pappa

fick precis reda på att min pappa hittat hit. jag hälsar honom såklart välkommen och även hans fruga carina. detta innebär alltså att jag numer älskar mitt jobb, att höjdpunkten i veckan är lördagmornar när jag ska iväg och städa och att jag såklart känner att jag är i toppen av min karriär.

kom hit runt 7 efter att ha jobbat hela dagen på mitt fantastiska jobb. jag och pappa har planerat vår resa som kommer ske efter min 18års dag. nu äre bestämt, det blir london.

vi har suttit och tittat på hope for haiti, galan för att samla in pengar till jordbävningens offer. riktigt bra och fint måste jag säga. det blir verkligen mäktigt när så många är med och hjälper till.

till sist slänger jag upp en bild på dig, farsan, från dina yngre dagar.


Kommentarer
Postat av: Ollie

åh, londooooooooooon! jag följer!

2010-01-24 @ 16:13:49
URL: http://ollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0