in the middle of nowhere

fredagkvällen spenderades hemma hos spliffen i lagga. riktigt kul till en början, då vi alla dansade och sjöng så det stod härliga till, men tyvärr så förstörde en taxichaufför slutet av kvällen. för att sammanfatta taxiresan kort: betala 200 spänn för 5 min bilresa, blev utslängda utan anledning, taxichauffören kör iväg med mig och vägrar stanna, han kör iväg från de andra och gasar på när michelle försöker öppna dörren, han ringer polisen och kommer undan. polisen som sedan kom försökte vi snacka med så att man kunde få pengarna tillbaka, men eftersom polisen inte heller kunde sköta sitt jobb så sluta det med att de lämnade oss mitt ute i ingenstans så att vi typ skulle få gå till stan. efter mycket om och men så kom iaf en ny taxi, då det var en brud som körde och oj så mycket dricks hon fick! efter den helvetesresan var det inte mycket som var kul inte men det sluta iaf med att man kom hem runt 4. nu är det lördagmorgon och det är meningen att jag ska dra och jobba..har sovit 4 timmar och det känns skapligt kul att behöva dra iväg och dammsuga i det här tillståndet. men knegar man så knegar man..tyvärr. efter jobbet så ska jag hjälpa till att baka en massa tårtor då det ikväll blir tårtkalas för en nyfylld 18-åring. imorgon, söndag, så funtar jag på om du & jag ska gå på bio päti P? Avatar 3D, vad sägs? eftersom vi två är de ända som inte har sett den än så tänkte jag att det var dags. nej nu ska jag kila även fast det tar emot BIGTIME..hadääääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0