måndag kl. 21.31

jag köpte en kopp igår. och ett fat. även carolina gynnings drinkbok. nöjd.

jag såg avatar igår. hade för höga förväntningar men den var bra. att jag var kissnödig och trött efter halva filmen tror jag kan ha bidragit till varför den inte var breathtaking. men jag ska verkligen se avatar 3D, tro inget annat.

nu sitter jag och tittar på idrottsgalan eftersom det är de närmsta jag kommer att sporta. sitter självklart och dricker té ur min nya kopp också, och den smakar lika gott som alla mina andra 16 unika egenköpta tékoppar. det är de ända jag kommer äga när jag flyttar hemifrån. tékoppar. och ett fat.

till sist vill jag bara säga grattis till pät & shaho som firar ett år idag. hadä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0