hos krons

hejje! nu sitter jag här, nyvaken, jag är varm och hungrig. jag och clara ska idag försöka ta oss ut till ön. bussen som vi borde tagit gick halv tre..då vaknade jag. nästa går tio i fem och vi siktar in oss på den. först en sväng förbi systemet och kryddan(inte linus old spice utan ica). igår var vi ner på åtellet och kikade när fröken natur spelade, sen drog vi på bio och sedan till trädgårn. efterkaka hos borka och axel med allt ifrån scatman till hold the line. ikväll blire träningsmatch mot gisslingö och det vet vi ju alla hur det slutade förra gången, mer kosken än fotboll. precis som det ska vara! så nu försvinner jag en vecka mina vänner, kanske hörs vi under tiden, kanske inte. hade bra iaf och gör ingenting som inte jag skulle göra! peace ooooout



här är damen som jag befinner mig hos, clara kron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0