jag smälter......

sov jätte länge idag. och jag blir lika arg varje gång jag vaknar. först pga att jag typ sovit bort hela dagen, sen blir jag ju arg för att jag inte får sova längre. och för att de är så varmt så jag vaknar upp helt kokhet. nu har jag mest gjort ingenting. sitter hemma på balkongen och funderar på att städa. funderar..  jag har ringt paulina också men inget svar, hon är antagligen och badar. jag längtar tills kvällen då man faktiskt kan vistas ute utan att försvinna bort, smälta till en pöl. jobbigt att ta sig fram när man är pöl...kul..

på torsdag drar jag till estocolmo, ska träffa anna som varit borta allt för länge nu. ska försöka få en skymt av adam också när jag ändå är där. blir nog bra det.

nej nu är datorn varm och jag ännu varmare. kalldusch i fosterställning? aaaaaaah, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0