jisses amalia

hur bra är prodigy? sinnes. jag orkar knappt sammanfatta allt jag varit med om de två senaste veckorna, kul har jag haft iaf och roskilde var bland det sjukaste jag varit med om. har varit å solat med pat, drean å brasi och nu ska jag ta en dusch för att sedan bege mig ner mot staden. ska ta nån öl å prata lite me mina fina vänner osv. blir lugnt känner jag eftersom jag druckit alkoholhaltiga drycker sedan den 22 juni. igår kikade jag på nikke och look när dom spelade med fröken natur på åtellet. drog även till stefan en sväng där han stod å skötte ljudet till ett annat liveband. mysig kväll, öl på bryggan med simon my man! clara drog till norrland igår så vi kalasade lite i hennes ära i onsdags och jag är nöjd med kvällen, spanien vann ju så de var ju givet. neeeeej nu pallar ja ej, heppa å sådär så hörs vi kanske, eller inte. den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0