viva España

hahah igår igår igår... vart börjar jag? jo, vi började på framfickan med fotboll och öl. och såklaaaaart vann spanien och hur lycklig vart man inte då? riktigt kul. nu är dom världsmästare, kan inte bli bättre. blev kvar där till stängning och sen drog jag till statoil för lite nattmat. väl där träffade jag på jossa som var ute och knallade och skulle träffa leon och hans vänner. jag hakade på där och vaknade imorse upp med en livboj på mitt golv. kan någon snäll själ förklara detta för mig? vad gör livbojen i mitt rum? jag är iaf nöjd, rånöjd. tror jag.. den ska upp på väggen! eller ska man kanske ta med sig den till skäret.. hmm tål att tänkas på. en livboj kan ju alltid vara bra för framtida blöta kvällar så jag håller mig vid liv och håller tempot som nyfylld 18åring. idag ska jag bara äta sallad i solen och träffa fina människor, hejje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0