idag tar folk studenten.

det gör inte jag. men det är luuuuugnt, min tid kommer. grattis till dom som gört nu iaf, tex emelie som jag speciellt ska fira idag! har varit i skolan en timme och gjort matteprov, jag är fan smart.. förstår inte varför jag inte bara pluggar lite. men om en vecka slutar jag och kmr va ledig hur länge som helst, klingar fint i mina öron. ska säga tack å hej till aron också som tyvärr drar hem till gbg idag och sen bär det av hem till andrea tror jag där vi ska ha en bitterfest för att vi inte är dom som svirar runt i studentmössa. ja men jo, nu får de räcka med mig. vädret är fint och jag är nöjd. heppa!

Kommentarer
Postat av: Filippa

asså vi är inte bittra, vi får ju faktiskt en tjuren på tisdag! oförglömligt minne det med!

2010-06-04 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0