men jag trodde det var maaaarcuuuus

idag och igår har varit trötta dagar. sega dagar. dagar som har känts långa fast de egentligen varit otroligt korta. har fikat med fina vänner båda dagarna, dock vart det en kortis i måndags då jag mådde så sjukt oklart. drog hem och kikade serier med min mor istället. vi körde morsdag på måndagen istället. hon fick ett fat, hon vart glad, jag vart nöjd. vilken bra dotter man kan va ibland alltså!

imorn har jag tusentals saker att fixa, dagen är fullspäckad och jag möter upp min mor efter 3 för att göra allt sånt där praktiskt som bankärenden, passärenden, studentpresentärenden osv. ska försöka hinna med en fika med patman innan tre där, beroende på när hon väljer att sluta höhö. sen lite senare får jag sällskap, mysigt värre.

nu ska jag försöka slockna då jag även ska försöka glida upp lite tidigare än tänkt imorgon för att spana igenom plugg och sådär, vi får se hur det går. ställer mina 100 alarm så kan man ju alltid hoppas att man lyssnar på nått av dem.

och fina moster, jag tänker på dig. jättemycket. vår familj, oss, som du har, det är vi som är något riktigt och som betyder mest. det är vi, varandra,  som vi ska ta hand om. för vi klarar oss bra utan dom, det är deras förlust.

tänker och tänker och tänker och tänker, aldrig tar det slut. galet det där...godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0