snooooooooooooooooooooooooooooP

jisses jisses jisses. då var man inne på den 6 dagen av förtäring av alkohol och imorgon väntar roskilde. hur ska detta gå? orkar verkligen inte sammanfatta allt som hänt, mycket bra å lite dåligt. jag har dock haft sjukt kul och bott i en bastu med mina fina norrtäljegossar. igår, efter jag anlänt tillbaks till uppsalastad så knega man ju lite för att sen belöna sig med ett glas vin på framfickan med mina fina uppsalatjejer. på en söndag, såklart! idag mår jag som jag förtjänar och ska börjar packa till roskilde. drar till norrtälje lite senare för att kramas osv och även hämtning av bil kmr ske. sover sedan hos stefan för imornbitti drar vi! woop!  vi hörs ju absolut inte när jag är där nere å kalasar men jag önskar er alla(för jag har så sjuuukt många läsare höhöh) en trevlig vecka frammåt så hörs vi när jag kmr tillbaks hem, levande får vi hoppas. ta't lugnt och gör inget som inte jag hade gjort! pusshejje


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0