städa packa städa packa å sen diska på de

jag orkar inte göra mer nu känner jag. men jag måste. för det här är typ den ända lediga dagen som jag kan fixa iordning saker på.. sen drar jag och mellanlandar typ en dag innan jag drar igen. livet är stressigt! men kul ska det bli :) hade tänkt att va uppe i god tid imorse så jag skulle hinna med allt men såklart försov jag mig.. så jag håller på och tar fram kläder å tvättar fortfarande och kmr väl göra det ett bra tag till.

imorgon kommer det folk hem hit som vill fira mig i förskott, igen. vilka det blir är lite oklart, mamma har koll på dedär. och sen då, på tisdagen, ja då smäller det. jag blir äntligen 18 barre. känns nästan som man varit det hur länge som helst för det kmr inte direkt bli nån skillnad men ah, det är ju soft att man får bli lite laglig för engångsskull.

hejdå för nu, heppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0