fredagsmys

vilket jävla väder det har varit idag! jag vaknar upp och det snöar(????).. helt sinnes vad bitter jag blev! jag tänkte helt seriöst att jag skulle ligga kvar i min säng hela dagen men icke sa nicke, uppdragen blev jag! som tur var så slutade det snöa och solen kikade fram, dagen visade sig bli riktigt fin. när jag satt på bussen hem kände jag hur jävla bra livet är, trots det att busschauffören och en knubbig tant med barnvagn stod och skrek som aldrig förr. jag bara lyssnade på min ipod och satt och smålog för mig själv. när jag kom hem vände jag i princip i dörren för att gå ut och gå i cirkus 2 timmar. såg solen gå ner och när jag kom hem var jag sådär härligt lugn. ska nu snart iväg och jobba med emelie och jag trodde jag skulle va död men jag är helt okej pigg, tror att det kommer bli kul. såklart är jag försenad så nu får jag tacka för mig återigen, hade brade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0