hallihallå

jag borde sova nu egentligen eftersom jag sovit så jävla dåligt hela veckan.. men kommer jag somna? antagligen inte. det blir väl till att göra min femte kopp té och läsa de nya numret av people som jag fick av farsi.

känner att jag skrivit så jävla mycket ovärt på denna blogg idag. men vet ni vad, frankly my dear..i dont give a damn! jag tycker för övrigt att jag skriver sjukt ovärda grejer mest hela tiden men ah.. ni hajjar. vilka 15 var ni som läste all skit idag? snälla kom fram! SHOW ME UR FACE all u laddergoats.. ur so random...

helt sinnes va snygg jag blir på bild förresten.. har tänkt på de ganska ofta..


Kommentarer
Postat av: Josephine

HAHAHHAA har inte du denna klockrena korv bild som profilbild på fejjan så har jag fan det hahahha



(nej jag är inte facebook addicted)

2010-03-04 @ 20:19:42
URL: http://typisktjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0