I'm a legend, you should take a picture with me

klockan är halv 4. jag är vaken. är jag förvånad? nej.

så vad har jag gjort för ointressant idag då, undrar ni..jo men det ska jag tala om för er! dagen började hemma hos systrarna boman. traska hem runt 3 men drog fort ner på stan för en fika met patman och drean, hann även träffa astrid och isabel en snabbis. sen bar det av till jobbet.. lika kul varje gång..eller.. måste tillbaks dit imorn igen och fixa det sista, känns ju också skapligt kul.. jobba på en söndag..bitter.. vart var jag? jo! gled hem till patman när det blev mörkt ute och vi har i princip tagit det jävligt lugnt, vilket behövdes. jag är helt slutkörd nuförtiden, vettefan vad det är.. där hemma var det lite peeps och kvällen kan summeras som mysig. kom hem för cirkus en och en halvtimme sen och kan såklart inte gå och lägga mig. nej jag funtar på om jag skulle typ baka eller ngt, måla kanske.. eller kanske plugga? nej det sistnämnda kommer inte hända, det vet vi alla. men gud så bra det hade varit! har pratat med fulla människor på fbchatten också, det är ju......värt. nejmen fy vad gör jag uppe? nu blir jag typ sur. herre så trött jag blir på mig själv, fast inte sådär trött trött, utan bara trött. jag vet knappt vad jag pratar om. lika bra de. jag undrar vem som faktiskt läser den här skiten..vilka är ni? show me your face, all you laddergoats!

pladder pladder pladder............ vi ses i marshallens skugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0