borde väl börja tänka på refrängen....



eller? vet inte om det kmr gå alltför bra.. jag sover ju inte som ni kanske vet? inte min grej. så...vad har jag gjort idag då? jo, morgonen började med balkonhäng så de hette duga. sjukt varmt vare, feber å sol. bra/ingen bra kombo. plus att jag fick för mig att koka té å dricka på ballen också. DET va varmt kan jag säga! sen då.. jo sen gjorde ja ingenting, ingenting och återigen ingenting. jossan kom över med film å sådär lite senare eftersom hon inte kom hit när mor min fyllde år. hängde här ett tag tills ja tills slut blev lämnad ensam igen. fan va tråkigt jag har och har haft de senaste dagarna. ja avlider sakta med säkert här hemma i min ensamhet. dock vart jag glader när ja fick min fina biljett idag, woop woop! har suttit å knåpat ihop en roskildeplayslist idag, juste de har jag! är inte helt klar men imorn så. blir hemma imorn med, ja hoppas på sol. så man gör nått vettigt under dagen iallafall (sola alltså). förhoppningsvis hänger jag med patman ut till stugan imorn också, eller om de blir på lördag i dont know. hoppas imorn. mycket mysigt där ute. och där kan ja friskna till å rehaba så ja är riktig pigg å kry till måndag. vore soft me lite sol å fågelkvitter osv i helgen, eller typ regn. kan inte bestämma mig....vill nog mest sol tror ja. ah de vill jag. men jisses så ja snicksnackar då... blablabla osv. de gör mig lite tröttare, tröttare på mig själv. bra. nu vill jaaa sooooova. har en fullspäckad dag imorn! höhöhö ellerhur julia ellerhur. nej natti natti som en vis man en gång sa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0