Julia Urbán

har haft världens sämsta dag om man bortser från att solen sken och det luktade sommar. två prov. massa skitarbete osv. åkte dock till sjukan efter skolan för att hälsa på patman som numera är bosatt i det fulaste rummet någonsin. kom dit precis lagom till att missa henne, då hon åkt in på operation redan. när hon vaknade upp igen va hon så jävla groggy så ja kunde inte sluta garva, riktigt kul att se henne hög å galen. men de är ju synd om grabben, mat i dropp...oskönt. kom hem runt 9 snåret och har inte gjort ett dugg, slappnade av för första gången på länge. ligger just nu och lyssnar på bra musik och är lite bitter över att jag antagligen kommer få nyaste spotify sist av alla på denna jord. men ska snart stänga mina ögon för denna gång och drömma mig bort till bättre tider, soligare tider, helgen typ, eller kanske roskilde? wohoooo sommarn kmr bli fet, believe you me. gr8 m8 vi säger så tills vidare, Gnatt!

har en sjukt rolig uppföljare på fötter i face - historien men den kommer upp imorn, jag blundar för mkt för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0