komsi komsi

klockan är 08.50 och jag är så sinnessjukt trött. vet knappt vad jag heter. varför är jag uppe såhär tidigt? min kära far kmr snart och hämtar mig förstår ni. jag ska ut till enskär och ikväll är det baröppning på fejan. kmr bli smutt! lite middag och sådär med resten av gänget styrs på skäret först. ej dansa på tom mage!

igår hade jag hur trevligt som helst. gav alla paket till patman och jag tror hon blev glad. nu kan hon, jag citerar: "flytta hemifrån dirr!" oerhört bra och användabara saker, 18 stycken! vilken vän jag är! vädret var så sjukt igår, utomlandsvärme. satt ute på patis mysiga gård först innan vi drog vidare till lingon. sen hamnade jag hemma hos bomans när dom andra svirade vidare. åt kladdkaka å mackor, asbra! cyklade sedan hem i spöregnet. somnade runt 3. sweeeet. har ont i halsen och häller i mig té..usch. nej om tio kmr padre, måste kila. hadä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0