Siiiiiituation sthlm

här ligger jag och tycker synd om mig själv. men det får jag. för det är synd om mig. jag har ont i halsen. hostar. kallsvettas. mår lite illa. gick upp sjukt tidigt och åkte till skolan. skulle skriva matte nationella.. jag trodde jag skulle svimma när jag satt där så jag åkte hem igen. inget gick som jag tänkt mig, alls. min serie tog slut nyss också. precis när jag behövde den som mest. ingen god mat har vi hemma heller. och så måste jag plugga. men jag orkar faktiskt inte...orkar ju knappt stå upp. ja ni hör ju..här ligger jag och tycker synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: FridahCharlotta

krya på dig :/!!

2010-05-18 @ 13:07:30
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0