äntligen får jag dricka öl!

snabb sammanfattning.

onsdag: flurran var abonnerad för lucas som fyllde år. alla gamla vänner var där och det ända jag gjorde under kvällen var att hejja. lika bra det, rå kul att se alla igen! petter kom och rev haket och jag hoppas och tror att lucas är nöjd med kvällen. det är jag iaf.

torsdag: åkte iväg till sigtuna där alla tjejer satt och väntade. tacos och skitsnack stod på kvällens schema och även sällskapsresan, men var det någon som kollade? njaa.. mycket mysigt iaf.

fredag: IDAG! öl öl öl! nej men jag är för tillfället hos pappa och ska försöka åka snålskjuts med susanbusan(niklas mamma) som är här på besök. ikväll ska här hejjas på bandet åskfödd då vi såklart vill att våra pojkar ska vinna utmaningen. förkepa, ut, efterrepa. ungefär så lär det ju bli, givet badboys.

lördag: imorgon. ska snicksnacka med tjocksteffe angående tishor och liknande och sen åker vi vidare till sthlm. dock splittrar vi på oss där då jag ska äta tårta eller iaf ta en bild på två som äter tårta. jag nöjer mig med mjölkstuvade makaroner! höhö.

söndag: knega.

nej nu ska jag titta på "i anneli", kan va de roligaste. vi hörs vettja, ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0