blablabla

jag älskar när man verkligen vill å försöker sova och framförallt behöööver sova....men så kan man inte. kul att man ska upp snart. verkligen kul. inte alls frustrerande.

så vad har jag gjort ikväll? kollat på typ allt som har med paradise hotel att göra, tragiskt jagvet. hann med några avsnitt av 24 timmar också, såg bland annat när pernilla wahlgren råraggade på marcus schenkenberg och när anna book och maria montezami hade gråtkalas. mycket underhållande!

asså vilken kväll jag har haft. har inte gjort nånting typ. suttit på exakt samma ställe heeeela kvällen. har typ ont i rumpan..fan asså, hatar såna här sega kvällar. varför gick ingen ut med mig?? och om jag ändå bara satt hemma varför pluggade jag inte? irriterande. jag kan ju va sämst. aa, jag tror fan det. sämst.

imorn blire skola vid halv 12 och jag tror fan att jag ska va kvar på jensen till 8 på kvällen...hur kul låter de på en skala? är man ambassadör så är man..

snaaart äre fredag, fina fantastiska fredag! då blir till å kika på simon som är i semifinal med bandet, hejja! lördag blir en uppsalakväll, lugn förhoppningsvis då jag ska upp tidigt som satan på söndag för att stå och marknadsföra företaget på gränby centrum. kom dit vettja! står där från klockan 11 tror jag.

visitkorten är äntligen beställda så nu är det iaf en sten som försvinner från mina axlar. gud så mycket det ska vara nu, orkar inte. snart är det slut och min nedräkningsklocka står på julafton. då drar jag.

tänk om man hade en liten lite apa /jullfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0