godnatt

om några timmar ringer alarmet och jag ska iväg till skolan och dricka té. runt 5 drar jag iväg till norrtälje som jag bangat i två veckor nu. ska hejja på simon så han går till final, det är fredagkvällens mål, förutom att bli snorfull såklart. hah skoja. jag dricker inte alkohol..........

idag då? var i skolan från tidigt till sent, närmare bestämt typ halv 9 ikväll. snackade om jensen i flera timmar då det var öppet hus och man var tvungen att hoppa in. kul som vanligt men nu är jag slut. slut som artist. det var längesen i och för sig.... hö hö hö

lördag blir nog lugn eftersom man ska upp tidigt på söndag och snacka företag på gränby centrum. ska hooka med patman är väl tanken så får vi se vad vi hitt på. blir nog bra!

nej nu måste jag knoppa, kmr bli jobbigt imorn bitti. tekniskt sett idag.

hejje!

Simian Mobile Disco – I Believe
The Bloody Beetroots – Warp 7.7 (feat. Steve Aoki)
Deadmau5 – Ghosts n Stuff - Nero Remix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0