HEJ JULIAS BLOGG!

Tjenixen nu är jag här igen den efterlängtade Josephine den allsmäktige:

HÄR ÄR JAG!
Ser ni mig?! Jag rama in mitt ansikte,
HAHA med mina händer. Finurlig tjej den dära.
Något för julia att ha på väggen. En bild
på mig på väggen.


HAHA Jag spela julia ett spratt idag. Inte bara finurlig , jag är bra busig också!

Ringde till lill tjejen och snacka lite om mina roliga sms jag skicka som hon inte svara på. Hon sa att hon hade sett dom men hade bättre saker för sig och strunta i att svara. Då lät jag så sårad att till och med en elak diktator skulle bli snäll om han hörde min stackars röst. Julia sa förtvivlat "förlåt jossa, jag älskar dig. du är rolig. min idol."

då slängde jag luren i örat på na. HAHAHAHAHAHAHHA. Hon hatar ju när man gör så. bara lägger på.

Sen satt jag och fnissa jätte länge för mig själv. Med ynka pynka pytte litet dåligt samvete.



.................



sen har jag mensvärk för första gången i mitt liv också. HAH! Jag är så lycklig. Känns som jag äntligen får vara med i kvinnoklubben. Så jag har legat hela morgonen
"ajajaj min mage. aoooouch min livmoder. OH HERRE GU min äggnånting. ojojoj alla mina kvinnorgan smärtar. oufff en såndär jobbig värk till ryggen."

naw, kolla ynklingen. man vill ba pussah på mig och säga att allt ska ordna sig.


nej men nu tar jag och avslutar.
tack för mig & tack för maten.


p.s om någon undrar varför man ser mitt ena ben på varje bild är för att jag trycker på knappen med tån. jag har ju ingen jäkla mac som tar automatiskt. nepp här får man använda tån. finurlig tjej i farten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0